Heeft u een klacht?

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan kunt u ons daarover een email sturen.

Vermeld in de email de volgende gegevens: 

- Uw naam en adres
- Het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst
- Telefoonnummer
- Het ordernummer waarover u een klacht hebt.
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht.  

Waarheen versturen?

U kunt uw klacht sturen naar: klantenservice@verzorgdenfris.nl.
Geef als onderwerp: order (uw ordernummer)  

Reactietermijn

Uw email wordt binnen 24-48 uur in behandeling genomen.
Onvolledig opgestelde klachten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt dan binnen de hierboven genoemde termijn een terugkoppeling. Daarin geven we aan welke gegevens wij nodig hebben voor een goede klachtafhandeling.

Geschillencommissie

Wij doen er alles aan om in overleg met u tot een goede oplossing van uw klacht te komen. Mochten we er desondanks niet uit komen, dan heeft u de mogelijkheid om zich te wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshopkeurmerk.